Monday, July 5, 2010

BERANDAL pun mencelah...

dari seberang karya sahabat aku ini datang....aku teruja!

kemudian aku jadi ngilu sendiri bila hajat sobat aku ini begitu membuat aku tertunduk malu pada Ilahi.

aku sempurnakan  membaca, mengedit dan menambah  di akhir April 2010. lama aku bertangguh kerana mencari ruang waktu yang nyaman untuk mengolahnya.

dek capek dengan RATU IMAN aku beralih ke BERANDAL. sungguh sangat BERANDAL jadinya!

sebuah filem Indonesia yang ketika entry ini ditulis begitu giat menjalani pengambaran. IKO UWAIS tonggak utamanya. sampai waktunya nanti aku kan jemput IKO bertandang dalam karya aku pula. Insya'Allah!

semoga BERANDAL orang yang MERANTAU terus bernafas MEREMPUH KARMA!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.